Deprecated: Non-static method AttachmentsHelper::attachmentsListHTML() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/webhosting/mitelnetworks.ru/www/plugins/system/show_attachments/show_attachments.php on line 262

Deprecated: Non-static method JSite::getMenu() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/webhosting/mitelnetworks.ru/www/templates/mitel/index.php on line 14

Deprecated: Non-static method JApplication::getMenu() should not be called statically, assuming $this from incompatible context in /home/webhosting/mitelnetworks.ru/www/includes/application.php on line 536
Библиотека - Mitel - Simply Communicating

Библиотека

Mitel UC360™ Collaboration Point

Imagine being able to engage in rich, productive, multimedia collaboration with co-workers, partners, customers, and others as easily as making a phone call. With Mitel UC360™ Collaboration Point, you can do just that.

Mitel. Корпоративная телефония

Mitel предлагает единый пакет программного обеспечения, готового к использованию, в том
числе, и в облачной среде и открывающего широкие возможности для коммуникаций и
совместной работы, в том числе позволяющего организациям:

  • интегрировать лучшие в своем классе решения в любую сеть (в отличие от закрытых архитектур)
  • распространять возможности, предоставляемые в офисе, на любое устройство и в любой точке
  • выбирать наилучший вариант реализации в соответствии с требованиями бизнеса

Mitel. Контакт-центр

Mitel Contact Center Solutions – это ряд приложений, с помощью которых можно построить
эффективный контакт-центр. Каждое приложение предоставляет в распоряжение операторов контакт-центра уникальный набор инструментов для быстрой и эффективной обработки запросов клиентов и в то же время открывает перед супервизорами возможности по совершенствованию бизнес-процессов.

Mitel. Виртуальные решения

Mitel является первой в отрасли компанией, предложившей решения виртуализированных унифицированных коммуникаций и совместной работы (Unified Communications and Collaborations), которые могут быть развернуты, наряду с другими бизнес-приложениями, в виртуальной среде центра обработки данных. Мы продолжаем традиции лидерства и первыми предлагаем Приложения Унифицированных коммуникаций для виртуальных рабочих мест (Virtual Desktop).

Mitel Freedom Architecture

The changing landscape in business today has brought with it an unparalleled level of complexity and challenges. In order to be increasingly effective and gain competitive edge, one must support a multitude of communication mediums, such as voice, data, and social networking, many of which come with numerous interface technologies and devices. The economic landscape has been altered tremendously as well, with many organizations collaborating, communicating, and interacting in ways that previously were the exclusive domain of regional and departmental divisions of only the largest organizations. The challenge for any business today is in the ability to cost effectively support the open interaction between these communities of users in a manner that must be done regardless of physical location, device, or preferred communication medium.

Mitel

Mitel ® (Nasdaq:MITL) – ведущий глобальный поставщик решений на рынке бизнес-коммуникаций, решений и услуг для корпоративного бизнес-общения. Архитектура Mitel Freedom обеспечивает гибкость и простоту, которые необходимы компаниям для работы в динамичной среде современного бизнеса.

О Компании Mitel

Mitel ® (Nasdaq:MITL) – ведущий глобальный поставщик решений на рынке бизнес-коммуникаций, решений и услуг для корпоративного бизнес-общения. Архитектура Mitel Freedom обеспечивает гибкость и простоту, которые необходимы компаниям для работы в динамичной среде современного бизнеса. Mitel предлагает единый пакет программного обеспечения, готового к использованию в облачной среде и открывающего широкие возможности для коммуникаций и совместной работы, в том числе позволяющего организациям: интегрировать лучшие в своем классе решения в любую сеть (в отличие от закрытых архитектур); распространять возможности, предоставляемые в офисе, на любое устройство и в любой точке; а также выбирать наилучший вариант реализации в соответствии с требованиями бизнеса. Мы работаем более чем в 90 странах, располагая более чем 80 офисами продаж и обслуживания. Кроме того, нам помогают более чем 1600 реселлеров и бизнес-партнеров из разных стран. Уже более 30 лет тысячи компаний во всем мире инвестируют средства и доверяют лидирующему на рынке набору коммуникационных решений, сетевых (network services) и управляемых (managed services) услуг Mitel, позволяющих повысить эффективность бизнеса.

Applications Suite

Uncovering new sales opportunities in a highly competitive market requires a communications strategy. Knowing when, where, and how the customer wants to communicate is key to business success. The Mitel ® Applications Suite (MAS) is a robust
communications solution that unifies business critical applications on an easy-to-use, cost-effective platform. MAS simplifies and streamlines administration, and reduces total cost of ownership, while generating operational efficiencies.

Communications Director

Mitel ® Communications Director (MCD) is highly scalable, proven IP-PBX software that provides robust call control, rich telephony features, and seamless networking across multiple locations. Deployable in just about any environment, MCD works with (rather than replaces)
existing processes and systems to enhance them with the latest IP solutions and features. MCD brings unprecedented flexibility to the communications infrastructure, functioning equally well in both hosted and distributed environments. Whether a company has 30 users or 60,000, MCD provides powerful call handling, a profusion of features, simple management, and flexible deployment options.

Contact Center Solutions

Your contact center is the primary interface to your organization for your most valuable asset –
your customers. Providing excellent service that will nurture these customer relationships and ensuring operational efficiency involves more than managing call-handling times and abandon rates.